Att bli på bra humör

Ja, det där med humör det skiftar verkligen mycket, ena sekunden kan man vara helt exstas över något och efter en timme kan man vara helt nere över en annan sak.. Speciellt under en viss tid på månaden men nu ska jag skriva om bra humör. Nästan alla har upplevt den dag då man helst av allt bara skulle vilja vara hemma, ligga i sängen slita ut hjärtat och låta någon stampa på det för att sedan sätta tillbaka hjärtat och känna efter om det känns bättre för värre kunde det inte bli. Känner ni igen er? Ja, men var kan pigga upp humöret då? Inget piggar upp mig så mycket som att gå in på hm.com/se och bara titta på alla fina vårkläder som förmed vårkänslorna och allt vad det innebär. Just nu har jag tittat på ett klädesplagg som jag bara älskar. det är så enkelt och snyggt, A-linjeformade linnen och det ser så härligt casual och skönt ut lägg till en cardigan och ett par ballerinas plus jeans så sitter våren perfekt! Helt underbart, så nu ska jag se vad jag kan göra åt mitt begär. Något annat som piggar upp är när mamma kommer hem på gott humör och har köpt med sig något gott bara för att. Det är riktigt gulligt! Sedan piggar alltid positiva bloggar upp, som mina vänners och mer kända bloggerskors. Om jag så kan klara ett klurigt matte tal så är det höjdpunkten på en dag för mig, då känner jag mig lyckad!

Nu tror jag det vankas fika där uppe, MUMS vad gott och sedan ska jag nog ta en liten promenad bara för att sova bättre till imorgon, det lät väll skönt?

/N

Kommentarer
Postat av: linn

känner igen det där när man bara vill ligga under täcket.. men det är ju mest under höst-vinterhalvåret och nu är det gaaanska snart vår :)

2009-02-24 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0