Att vika ut sitt liv till andra

Det här med att blogga, det är lite konstigt att vem som helst kan lära känna Dig genom att du öppnar upp ditt liv för alla, ibland känns det som om folk som jag inte känner kommer för nära inpå mitt eget liv och mina tankar utan att jag medvetet vill det. Det är lustigt, hur mycket man kan skriva om sig själv och öppna sig för en hel värld som man inte vet något om, en ganska otrolig tanke ändå.

Men det är intressant, många av mina vänner har bloggar och jag vet att jag igentligen tycker det är kul, när folk får lära känna mig på en inte helt så privat sida som man ibland kunde önska. Men det är just det, att öppna upp sitt liv för alla andra. Riktigt det är inte min grej känner jag.

Ikväll så samlas några tjejer hos Jennifer. Det är Amanda, Linn och jag för vi ska ha något så säreget som en SATC kväll, Sex And The City. Med mycket gott godis och dricka. Det är något speciellt över att vara med sina vänner och titta på en typisk tjejserie och börja babbla om alla problem som vi har. Jag kan nästa lova att det kommer bli en hel dos av tjejprat ikväll också. Så mysigt. Min mamma är min ängel, hon erbjöd sig att komma in och hämta ikväll bara för att det är skönare att vakna upp hemma, så gulligt av henne.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0