Det där med rätt låt

Ja! Äntligen en riktigt bra låt! Jag är helt såld på melodi nummer 8 i melodifestivalen La Voix. Underbar låt med många skiftningar och en otroligt bra kvinna med en otrolig röst! Jag rös! Röstade även på Norrköpingskillarna såklart, de var bra tycker jag. Synd att de inte gick vidare.. tyckte låten platsade!

Ja, men det var väll det jag ville säga. Agnes var ju riktigt bra med och gud så snygg i sin egen designade dress! HETT! Star Pilots, dom hade en grymm partylåt! Jag blev på bra humör!

Nu kanske det är dags att bli frisk så jag ska gosa ner mig i sängen och titta på en gammal goding, OC!

/N

Kommentarer
Postat av: linn

sv: jag vet, assnygg! tror att han slår channing tatum till och med ;)

2009-03-01 @ 16:39:55
URL: http://lincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0