En typisk fika

Hej! Ja, det där med typiska fikor, det är ganska underbart tycker jag. Speciellt om man spenderar fikorna med personer man tycker om, det har jag gjort idag med tjejorna! Bilder kommer senare när jag tagit en promenad i den kalla vintern.

Bella är tillbaka i verkligeheten hos oss, 5 veckor i Thailand var liite för mycket enligt min smak för jag fick en chock då jag såg henne och inte visste om det var hon, riktigt läskigt! Så det var faktiskt hennes förslag att gå och fika efter skolan så alla var taggade på det, Jennifer, Amanda, Linn, Bella och jag gick till Kuriosa för att avnjuta lugnet och fikan.

Att ha ont i halsen är ingen höjdare, eller hur? Imorse vaknade jag av att halsen var torr och det stack som små nålstick i den.. Inte lyckat det där kände jag, men vad gör man inte? Jag gick upp och försökte drick så mycket som möjligt. När jag väl kom till skolan preppade jag med halstabletter, men man blir bara så uppblåst i magen så det fungerade heller inte. Har ni några tips mot halsont så kom med dem. Imorgon är det aerobics basic men jag kan inte gå för jag har ont i halsen..

Nej, nu ska jag gå men kika in här senare så finns det nog några bilder.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0