Melodifestivals lördag och ni är välkommna hit

Hej! Ville bara säga att imorgon, då vi tjejer tänkte ha lite melodifestivals mys och hejja på killarna från Norrköping och möjligtvis äta bakverk är ni, tjejer välkommna hit! Runt 18 - 19, kanske? Skulle det passa? Ni får såklart spenadera er natt här med men det avgör ni själva. Så sms, när ni vet om ni kommer och så och vad ni tar med som typ godis/chips/bakverk. I sängväg behöver ni i alla fall ta med er kudde och kanske lakan eller så..

Ja, idag blir det en skön vilofredag, jag är helt slut i kroppen och huvudet och kan knappt tänka, känner jag. Även fast jag fick sovmorgon är jag riktigt trött.. Hur kommer det sig egentligen? Konstigt. Ja, kvällen kommer antagligen bjuda på postkodsmiljonären, let's dance och någon film! Härligt, till det kommer det avnjutas tacogratäng MUMS och godis. Ja, det där med fredagsmat är riktigt roligt. När min syster jobbade på ICA Supermarket här hemma så berättade hon hur nästa alla kom till affären och köpte: Kryddmix, nachochips, salsa sås, tortillias, guacamole mix, taco dip, majs, gurka, tomat och ibland köttfärs. Vad skulle egentligen familjen äta denna fredag, som alla andra fredagar? Det är så roligt tycker jag eftersom många sitter nu och känner igen sig i denna taco-fredags sak. Men det är ju faktiskt riktigt trevligt och mysigt.



Ja, men då har ni klart för er vad som händer denna fredag i mitt liv. Intressant? Nej kanske inte men ändå. Ja, nu hoppas jag också på svar från er Tjejer och hoppas att ni kan meddela varandra lite och ta med något till imorgon (knytis). Det blir möjligt vis sallad denna kväll med tomat, gurka, sallad, tomat, dressing (tzatsiki), annanas och kyckling, hoppas det blir bra!  

/N

Kommentarer
Postat av: linn

Det låter jättemysigt! Jag smsar imorn när jag har kollat med skjuts och så. Men vi kan sova där alltså? :) och ska vi äta ihop med? ta med lite var och så. som sagt, jag hör av mig imorn, ringer nog!

2009-02-27 @ 21:24:54
Postat av: Jenna

hellu :D Jag svarar på bloggen, skriv om du fortfarande är inne :)

2009-02-28 @ 01:13:34
URL: http://yen.blogg.se/
Postat av: P

Antar att inte jag får komma?:) Skojar bara. Jag stannar hemma med hunden min jag. Gammal som jag är så önskar jag att du hade din text i lite mörkare rosa så även en närsynt, ålderstant som jag ser vad jag läser och slipper gissa.:) Men jag vet. Det är DIN blogg och jag får gilla läget. Men önska får man väl? Ibland går ju önskningar i uppfyllesle.:) Åtminstone kring jul och födelsedagar. Kram!

2009-02-28 @ 12:07:55
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuu ja självklart :)

2009-02-28 @ 15:39:38
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0