One tree hill

Enligt min åsikt så är One Tree Hill den bästa serien som funnits. Det är ungdomar som är lätta att relatera till, de har sina problem, så som vi också har, tro det eller ej. Det är ingen serie där man får se riktigt rika ungdomar som lever på deras föräldra och absolut får allting dom vill ha. Visst, självklart förskönar de sanningen och livet lite, men i vilka serier gör man inte det? Det finns huvudpersoner som alltid varit med i serien och har man följt från början så förstår man antagligen bättre hur de här människorna tänker i deras beslut. Jag kan se det om jag sitter och tittar och nästa förstår hur en person kommer besluta i säsong 4 eftersom det hände något i dennes liv i säsong 2. Det är ganska sjukt att jag sitter och beskriver en tv-serie. Men den är ruggigt bra och jag kan verkligen relatera till serien.

Lucas påbörjar sin bok, An Unkindness Of Ravens, i början av säsong 4 där han skriver öppet från hjärtat om alla personer som betyder något för honom och har inverkan i hans liv. I den boken skriver han att Tree Hill är bara en plats i världen och kanske är just din situation percis som någons där. Det är det som får den här serien att vara så personlig som den är. Man kan faktiskt relatera till de här ungdomarna

/N


Kommentarer
Postat av: emelill

Svar: Ja men visst är hon :D

2009-02-22 @ 23:29:48
URL: http://emelill.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

det är så himla bra :)

2009-02-28 @ 03:59:16
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0