Vem ska vara med dig?

Har du någonsin tänkt på vem du vill ha med dig när allt händer dig, när en dröm blir sann, när du tar studenten och när du kanske får barn? Det känns så viktigt på ett sätt att verkligen försöka tänka på vem just du vill ha i ditt liv i just den stunden. Många ägnar inte en tanke åt det i ung ålder, men så står man i det ögonblicket och inte vet vem man vill dela det med och hela ögonblicket går förbi. Känner ni igen er? Jag har bara haft ett sådant ögonblick i hela mitt liv, det var ett ganska stort ögonblick men ändå.. Just i den stunden spenderade jag sekunderna med min släkt men skulle helst utav allt velat ha någon annan där som bara var.

Ja, det är ett under det där, med vem man vill ha med sig i vissa ögonblick. Under tiden då skolan nästan är slut och det är bal, studentvecka, utspring och avslutning vet jag precis vem jag vill ha där. Visst är det några år kvar men jag är ändå säker på vem.



___________________________________________________________________________

Igår, då hade vi en äkta tjejkväll som jag inte har haft på ganska länge. Visst hade vi en tjejkväll hos Linn förra helgen men innan det var det hur länge sen som helst. Vi tittade på några avsnitt av SATC, disskuterade kläder m.m. och bara var. Det var hur mysigt som helst och det känns som vi redan känner varandra riktigt bra. Tack Jennifer, Amanda och Linn!

/N

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag undrar vem du menar Nico ;)

Supertrevligt igår! :)

2009-02-22 @ 17:35:35
URL: http://yen.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag kanske skulle skrivit " Jag tror jag vet vem det är ;)" ahha.. Ah <3

2009-02-22 @ 17:51:08
URL: http://yen.blogg.se/
Postat av: linn

aaw, det var jättemysigt igår :)

2009-02-22 @ 21:03:21
Postat av: Systeryster

Syster, jag hoppas du vill att jag ska vara med <3

Älskar dig enormt mycket!

Sisterlove forever!



PUSS Nathis

2009-02-23 @ 18:11:55
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0